donderdag 23 december 2010

And we wish you...

Nog maar een dikke week en dan zit dit jaar er weer op.
2010. Het was een mooi jaar. Een jaar waarin ik ben afgestudeerd, een baan heb gevonden, bij mijn vriendje ben ingetrokken en onder andere dit blog ben gestart. Met een beetje bibberende benen welteverstaan, maar uiteindelijk vooral ook met heel veel plezier. Want, wat een ideeën opent zo'n blog! Ineens zie je overal om je heen verhalen ontstaan die gewoon schreeuwen om opgeschreven te worden. Wat het volgende jaar gaat brengen weet ik niet, maar ik weet wel dat ik voorlopig hier door blijf gaan, al was het alleen maar omdat ik nog minstens 5 concept berichten opgeslagen heb staan.

Verder wil ik bij deze ook iedereen bedanken voor de lieve en leuke reacties die ik de afgelopen weken heb gehad. Hoewel het me daar in eerste instantie niet om te doen was, is het toch altijd leuk om te horen dat mijn verhalen hier ook enigszins leuk en/of interessant om te lezen zijn. Ik zou dus zeggen...keep them coming, dan zorg ik ervoor dat ook in 2011 dit meisje nog lang geen genoeg heeft! ;)

Maar voordat het zover is, ga ik eerst lekker kerst vieren en met oud en nieuw een paar dagen naar Londen. Met de vele pints of cider die ik daar ga drinken zullen er vast weer genoeg verhalen klaar liggen voor het nieuwe jaar.

Ik zeg cheers me dears. Hele fijne feestdagen en dat 2011 maar heel veel mooie dromen, wensen en avonturen mag voortbrengen!

Liefs,
Meisje Nooit Genoeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten