dinsdag 7 december 2010

Ik beken...ik ben Xenos fan

Samenwonen brengt veel leuke dingen met zich mee: Je hoeft niet meer constant met elkaar af te spreken, er is altijd iemand thuis om je dagelijkse beslommeringen aan kwijt te kunnen, je hoeft niet meer alleen met het bord op schoot een éénpersoonsmaaltijd naar binnen te schuiven...En zo kan ik nog wel een paar dingen opnoemen.
Het allerleukste van dit hele gebeuren vind ik tot nu toe echter nog wel dat ook het huisje opnieuw ingericht mag worden. Want als er één ding is waar meisjes van houden, dan is het wel frutsels kopen voor in huis. Tenminste, dit meisje dan. En waar dit meisje helemaal blij van wordt, is van frutsels kopen bij - hou je vast - de Xenos!

Ik zal er dan ook geen doekjes om winden, maar meteen uit de kast komen: ik ben een ontzettende fan van Xenos. Hoe het komt weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat in deze winkel zelfs de aardappelschilmesjes een onweerstaanbare uitwerking op mij hebben. Ook wanneer ik absoluut niks nodig heb, schreeuwt alles in deze winkel om gekocht te worden. Van kaarsenstandaard tot toiletbril, het is allemaal even leuk, fleurig en bovendien spotgoedkoop (je bent en blijft een Nederlander hè). Tel daar nog eens alle lekkere pesto,- en pastadingetjes bij op en je hebt alle ingrediënten om mij al likkenbaardend door die winkel te laten gaan.

Maar mijn liefde gaat verder dan het kopen van tegelstickers en gekleurde mesjes met glitters. Ik ben namelijk niet alleen een outcoming fan van de Xenos. Nee, ik ben ook nog eens - ik durf het bijna niet toe te geven - de enige echte oprichter van de officiële Xenos-hyves. Erg actief als beheerder ben ik niet, maar ik kan toch maar mooi zeggen dat ik inmiddels 474 leden bij elkaar heb weten te krijgen. Ben ik toch niet de enige gek die de winkel niet voorbij kan lopen voordat ik er eerst dat überkitcherige, maar o zo schattige kerststalletje heb gescoord en die met trots in mijn Xenos plastic tasje naar buiten kan dragen.

Hoeveel Xenos-artikelen mijn 'uitzet' inmiddels telt zou ik niet durven zeggen. Wel dat het nieuwe huisje hier inmiddels ook niet aan mijn Xenos-tic heeft weten te ontsnappen. Met fleurige tegelstickers in de keuken, een fris delfts blauw gordijn in de douche en een mini kerststalletje onder de boom, heb ik mijn Xenos-honger al aardig kunnen stillen. Doet me denken...ik kan nog wel een paars aardappelschilmesje gebruiken!



  

1 opmerking:

  1. heej beeb,
    ik zou sponsorgeld vragen aan Xenos. kun je nog meer gaan shoppen! ;)

    heb jij ook al de spatel in de vorm van een ei, of de bananenhouder? ze hebben nu ook een appelhouder! ik ben ook FAN :)
    kom binnenkort een wijntje drinken uit mijn ubergrote xenos wijnglazen!

    c u saturday!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen